SLIM FIT – Ewa Chodakowska – nowy trening.

Cześć!

slim-fit-ewa-chodakowska-13

Jest niedziela, a w niedzielę nie trenuję, natomiast byłam przeziębiona przez ostatni tydzień i nie miałam siły na żadne treningi. Dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległości i odpaliłam nową płytę z treningiem Ewy Chodakowskiej – SLIM FIT <3 Jeśli jesteście ciekawi, co Ewa nowego przygotowała, to zapraszam do dalszej części wpisu.

Hot Body – Ewa Chodakowska – moja recenzja.

Sukces – Ewa Chodakowska – moja recenzja.

Trening składa się z:

  • motywacja

To ile dasz z siebie dzisiaj, zaowocuje lepszym jutrem.

  • wskazówki – trening składa się z 30 ćwiczeń, które będą wykonywane na pełnych powtórzeniach, a później na ruchach pulsacyjnych. Każde ćwiczenie trwa minutę. Przez pierwsze 30 sekund wykonujemy pełne powtórzenia, a przez kolejne ćwiczenia będziemy wykonywać ruchy pulsacyjne.

Nie jest to program, w którym będziemy skakać i wymachiwać rękami i nogami, chodzi tutaj o to, aby się maksymalnie skupić i ćwiczenia wykonać bardzo precyzyjnie (czyli tak, jak lubię :-)

  • trening właściwy – ćwiczymy na bosaka <3

slim-fit-ewa-chodakowska-11

Trening z Ewą jak zawsze zaczynamy od rozgrzewki, która w tym wypadku trwa aż 8 minut i jest bardzo przyjemne i statyczna, inna, niż w treningach typu cardio. Nie mamy tutaj pajacyków :-) Po takiej rozgrzewce jesteśmy gotowe, aby wykonać trening właściwy.

slim-fit-ewa-chodakowska01

Pierwsza tzw. tura ćwiczeń, to różnego rodzaju przysiady, półprzysiad, przysiad plie. Minuty upłynęły mi bardzo przyjemnie przy wykonywaniu tych ćwiczeń i od razu przypomniał mi się stary dobry Skalpel.

Rośnij w siłę fizyczną i przekładaj ją na siłę mentalną.

Później przechodzimy do ćwiczeń, który angażują raz jedną, raz drugą część ciała. Tutaj Ewa jest naszym odbiciem lustrzanym. Mięśnie palą, a z równowagą bywa różnie :-) Kiedy mamy duży problem z utrzymaniem równowagi, możemy oprzeć dłoń o ścianę.

slim-fit-ewa-chodakowska02

Tutaj kończą się ćwiczenia stojące i przechodzimy na matę. Zostało 30 minut treningu. Mimo, iż lądujemy na macie, to na pewno nie będzie odpoczywać, oj nie!

Tutaj mamy 3x unoszenie bioder w górę (na płaskich stopach, na palcach, na piętach). Tyłek pali :-) Znajdziemy tutaj kilka ćwiczeń, którymi Ewka jeszcze nas nie raczyła, co jest bardzo miłym urozmaiceniem. Dużo ćwiczeń na pośladki i uda.

Zostało 15 minut do końca i pot spływa po skroni. W następnych ćwiczeniach angażujemy nieustannie pośladki, uda oraz mięśnie pleców.

slim-fit-ewa-chodakowska03

Na koniec zajmujemy się mięśniami brzucha. I po krzyku.

I zostaje nam rozciąganie :-) Trwające 7 minut – sama przyjemność.

Nogi drżą, brzuch pali – to znaczy, że nasz trening ma sens.

SLIM FIT w pigułce:

  • program jest dla każdego
  • statyczny, skupiający się na precyzyjnych ruchach
  • całość (rozgrzewka + trening właściwy + rozciąganie) trwa 50 minut
  • w lewym górnym rogu znajdujemy zegar, który odmierza nam czas do końca treningu
  • nacisk został położony głównie na mięśnie pośladków oraz ud i brzucha, co nie znaczy, że nie poczujemy innych

Co ja myślę? Myślę, że jest to świetny trening. Mieszanka tradycyjnego Skalpela oraz spokojnego, aczkolwiek wymagającego Secretu, czyli moich dwóch ulubionych programów treningowych Ewki <3 Polubimy się!

 

(Wizyt łącznie: 630, dzisiaj: 19 )
  • Monika Stróżyńska

    To co da ten program?

    • Monika Stróżyńska

      Co po nim obiecuje Ewa?

      • Zwalcza cellulit :-) wzmocnienie całego ciała