Rewolucja – Ewa Chodakowska. Recenzja oraz opinia.

Cześć!

rewolucja-ewa-chodakowska (4)

Dziś mam dla Was recenzję świeżutkiego programu Ewy Chodakowskiej – “Rewolucja”! Długo czekałam na to, aby płyta znalazła się w moich dłoniach, mimo iż coraz rzadziej sięgam po te programy. Bardzo chciałam wypróbować treningi na brzuch, ale okazało się, że nie poprzestanę na dwóch 10 – minutowych programach i dobrnęłam do samego końca <3 Zapraszam Was do zapoznania się z moją recenzją tego programu.

rewolucja-ewa-chodakowska (3)

“Rewolucja” (koszt, to 34,99 zł.), to program treningowy składający się z pięciu 10 – minutowych części treningowych:

  • smukłe nogi
  • płaski brzuch
  • pośladki i uda bez cienia cellulitu
  • koniec z oponką
  • silne ramiona, grzbiet i klatka piersiowa

Sądzę, że każdy ma ochotę na uda bez cellulitu i płaski brzuch, prawda? I to nam Ewa zapewnia.

“Rewolucja to trening interwałowy, zawierający ćwiczenia targetujące Twój problem. Ćwiczenia siłowe przy wykorzystaniu masy ciała i ćwiczenia funkcjonalne. […] Przed Tobą aż 75 ćwiczeń pokazanych w wersji podstawowej i zaawansowanej” –  Ewa Chodakowska

Ewa po raz pierwszy “pozwala” obejrzeć program od początku do końca, abyśmy mogli się z tym treningiem zapoznać, zobaczyć, jakie ćwiczenia będą w tym programie zawarte i jak prawidłowo je wykonywać. Ja zrezygnowałam z oglądania programu klatka po klatce.  Ćwiczenia są pokazywane w wersji podstawowej oraz rozszerzonej.

“Trening musi być wyzwaniem.” – Ewa Chodakowska

  • ROZGRZEWKA

Na początku statyczna, zaczynamy ciało rozgrzewać powoli i bez pośpiechu. Następnie przechodzimy do dynamicznej rozgrzewki – podskoki, trucht, pajace. Ewa podkreśla, że rozgrzewka jest niezbędna przed każdym treningiem. Trwa około 5 minut.

  • SMUKŁE NOGI (uda, pośladki, łydki)

20 ćwiczeń, na każde ćwiczenie mamy 30 sekund, w których wykonujemy maksymalną liczbę powtórzeń. Nie ma przerw między ćwiczeniami – taki prezent ma dla nas kochana Ewa. No dobra, jeśli ktoś jeszcze twierdzi, że po 10 minutach pot nie może kapać na oczy niech czym prędzej włączy część pierwszą “Rewolucji”. Różne kombinacje przysiadów, wypady i już nawet nie wiem, co tam jeszcze Ewka pokazała!

“Wymówki nie spalają kalorii.” – Ewa Chodakowska

  • ZERO CELLULITU (pośladki i uda)

10 ćwiczeń, na każde ćwiczenie mamy 30 sekund, całość powtarzamy raz dwa. Wysoki, przysiady z kopniakami, lifty. I powiem szczerze, że bardziej przypadł mi do gustu poprzedni zestaw. No nie jest to spokojny skalpel, dziewczyny!

“Mam nadzieję, że czujesz, że było warto.” – Ewa Chodakowska

  • PŁASKI BRZUCH

20 ćwiczeń, na każde ćwiczenie mamy 30 sekund. Zaczynamy od aerobowych dwóch minut – czyli brzuch na stojąco <3 Mój płaski brzuch po tym zestawie wołał – WIĘCEJ! Prawie nie poczułam moich mięśni, a szkoda. W tym zestawie znalazło się dużo ćwiczeń łączących pracę brzucha i pośladków, do tego wyskoki i skręty. Dla mnie mało, Ewka.

  • KONIEC Z OPONKĄ

Zestaw ćwiczeń, który jest dedykowany panom. Ewie towarzyszy Patryk (trener BeActive), który pokazuje wersję zaawansowaną. Podskoki, pajace, nożyce. Mamy petardę, która maksymalnie spala nasz tłuszczyk. Pan Patryk pod koniec treningu ledwo żyje hah i wcale mu się nie dziwię :) Fajny trening!

“Koniec z golonką, koniec z piweczkiem” – Ewa Chodakowska

  • SILNE RAMIONA, GRZBIET, KLATKA PIERSIOWA

10 ćwiczeń, każde ćwiczenie wykonujemy 30 sekund. Powtarzamy razy dwa. W tym treningu również Ewa gości trenera Patryka. Na szczęście ostatnie ćwiczenie jakie wykonujemy, to ćwiczenie na macie :)

  • ROZCIĄGANIE

Nic nowego – spokojne rozciąganie naszych zmęczonych mięśni na macie.

Kto powiedział, że nie zrobię wszystkich pięciu zestawów jeden po – drugim mylił się :)

Co Ewa zapewnia: brak tchu, pot zalewający oczy i przyklejenie ciała do maty! A tak na poważnie to świetny trening spalający litry tłuszczu. Jesteście w stanie zrobić cały trening od A do Z, czyli bite 50 minut. Nie jest to dużo, to jest bardzo długo. Zważywszy na to, że nie ma przerw między ćwiczeniami. Ale jeśli ja zrobiłam (w co przyznam szczerze – nie wierzyłam), to Wy też zrobicie.

  • możemy wybrać długość treningu
  • możemy wybrać jaką część ciała chcemy ćwiczyć
  • 75 ćwiczeń
  • Ewa zapewnia efekty już po 10 treningach
  • trening stworzony nie tylko dla kobiet
  • możemy wybrać sobie wersję treningu (podstawową bądź rozszerzoną)
  • trening oparty na interwałach
  • nie jest to lekki program, ale możemy dobrać poziom zaawansowanie do swoich możliwości
  • zabierzcie najlepiej dwie butelki wody, matę i dobre buty
  • przy okazji nie zabraknie śmiechu i bardzo przyjemnych momentów z Ewą i Patrykiem
  • Ewa jak zwykle świetnie wygląda <3
  • nie zapominajmy, że kluczem do sukcesu jest odpowiednia dieta z treningami

Jednak nie mogę przestać myśleć, że “Sukces” zrobił na mnie większe wrażenie, niż “Rewolucja”.

Jeśli macie jakieś pytania, czegoś nie napisałam, coś pominęłam i jesteście ciekawe, to koniecznie pytajcie w komentarzach :) Na pewno odpowiem.

(Wizyt łącznie: 7 191, dzisiaj: 1 )
  • Nie lubię tego typu ćwiczeń, wolę wyjść i poruszać się na dworze. Efekty pewnie inne, ale raczej idę w kierunku utrzymania formy. Kiedyś może skuszę się na coś takiego, wygląda obiecująco :)

    • To na pewno inny rodzaj pobudzenia mięśni, niż spacer :)

      • To na pewno, ale jeśli ktoś nie ma takich wymagań, to nie robi mu to różnicy :)

        • Ważne, że dba o siebie i o swoją kondycję :)

          • Dokładnie :) Pewnie kiedyś i ja skuszę się znowu na takie ćwiczenia, ale chyba muszę do tego dojrzeć 😀 😀

          • Ja bardzo lubię ćwiczenia Ewy :) Jeśli kiedykolwiek zdecydujesz się na tego typu programy, to proponuję zacząć od “Skalpela” :)

  • Anelin

    Dziewczyny, gdyby któraś z Was chciała udostępniłam program na swoim chomiku: http://chomikuj.pl/Medicina/Ewa+Chodakowska+-+REWOLUCJA+2016
    Wiem, ze nie każdy ma transfer dlatego jak coś piszcie do mnie na priv 😉

  • Hanna

    Jak myslisz ktory zadziala szybciej na spalenie duzej opony :) sukces czy rewolucja?

    • Zdecydowanie rewolucja :-) chociaż ja osobiście wolę sukces, nawet bardziej, niż bikini.

  • wiksz

    Musi być świetny! Nie miałam okazji ćwiczyć, a szkoda, ale bardzo chciałabym spróbować!

    http://www.liftmygirl.blogspot.com

    • To próbuj, może Ci się spodoba :-) Daje niezłego kopa!

  • www.kasiaekiert.pl

    czy sprawdzałaś ile kalorii spala ten trening tak mniej więcej? :)