Bikini – Ewa Chodakowska – recenzja programu. Moje pierwsze wrażenie. Opinia.

Cześć!

maxresdefault

Macie ochotę na recenzję najnowszego programu treningowego Ewy Chodakowskiej, to zapraszam do dalszej części wpisu :)

“Łatwe cele nie przynoszą satysfakcji. Czego od Ciebie oczekuję? Sto procent zaangażowania, nie tylko na czas treningu, ale i przez resztę dnia, systematyczności – powinnaś wracać do mnie regularnie i odrobinę pasji. […] Co w zamian gwarantuję? Już po dziesięciu treningach zobaczysz pierwsze efekty, a już po pierwszym treningu poczujesz pierwsze efekty w postaci fantastycznego nastroju.” –  Ewa Chodakowska.

Najnowszy program Ewki jest skierowany dla osób początkujących jak i zaawansowanych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. To trening, który został przygotowany pod kątem modelowania sylwetki. Ewka obiecuje, że jej nowy trening:

  • zwalczy tkankę tłuszczową
  • pozbędzie się cellulitu
  • wzmocni, wymodeluje sylwetkę

dvd_3d_bikini

 

Program treningowy składa się z pięciominutowej rozgrzewki oraz dwóch dwudziestominutowych rund. W każdej mamy 30 ćwiczeń (30 sekund ćwiczeń plus 10 sekund przerwy). Ewa każde ćwiczenie przedstawia w wersji dla zaawansowanych osób i tych, które dopiero zaczynają. Druga runda jest powtórzeniem rundy pierwszej. Na końcu wykonujemy z Ewą rozciąganie.

Rozgrzewka:

Trwa 2,5 minuty. Po tym czasie powtarzamy wszystko jeszcze raz. Taka rozgrzewka pozwala nam na rozgrzanie mięśni oraz stawów, ale nie powoduje tego, że padniemy po pięciu minutach na matę.

Runda pierwsza oraz runda druga:

I tutaj zaczynają się schody! Ewa nie pozwala się zatrzymać nawet na chwilę, a tempo jest zawrotne. Różne kombinacje przysiadów, za chwilę biegniemy (skipy, pajace itp.), następnie przenosimy się na matę i robimy różnego rodzaju ćwiczenia w podporze. I tak toczy się całe dwadzieścia minut. Następnie mamy 30 sekund przerwy i powtarzamy cały zestaw jeszcze raz.

Rozciąganie:

Nie kładziemy się na matę, o nieee… Całe rozciąganie odbywanie się na dwóch nogach. Trwa około 7 minut. Pozwala nam się wyciszyć oraz uspokoić organizm.

Teraz kształtuje się nie tylko Twoje ciało. Tutaj kształtuje się Twoja przyszłość. – Ewa Chodakowska.

Moje spostrzeżenia:

  • program typu cardio
  • przyda się wielka butla z wodą
  • dużo nowych ćwiczeń
  • dla zaawansowanych i dla początkujących osób
  • widoczny jest czas, jaki pozostał nam do końca ćwiczenia
  • dajemy z siebie tyle, ile możemy, nie liczą się powtórzenia
  • baaardzo pobudza
  • nie obędzie się bez prysznica
  • uważajcie na matę, ponieważ przy podskokach, wypadach, pajach przesuwa się, co mnie osobiście irytowało
  • skupcie się na poprawnym wykonaniu danego ćwiczenia, nie na ilości

Kiedy skończyłam cały trening nie mogłam się odkleić od maty, albo to mata nie mogła odkleić się ode mnie. Czułam, jak moja twarz płonie żywym ogniem. Wypiłam hektolitry wody i czułam się po tym baaardzo pozytywnie!

Ewa wygląda pięknie, widać każdy jeden mięsień na jej szczupłym ciele. Do tego cały czas motywuje i nie pozwala się zatrzymać nawet na moment.

Nie zwalniaj teraz. Właśnie teraz przyspiesz. – Ewa Chodakowska.

Jest to program dla tych, którzy chcą spalić tkankę tłuszczową przed wbiciem się w nowe bikini. To trening, który spowoduje uśmiech na twarzy przez cały dzień. Nie ma siedzenia z dupą na kanapie, trzeba się wziąć za siebie. A kiedy będzie lepszy czas, niż teraz?

Miłego treningu, miśki <3

(Visited 1 678 times, 1 visits today)