Sukces – Ewa Chodakowska. Opinie i pierwsze wrażenie.

Cześć, kochani :)

DSC_1758

Jeśli ktoś sądzi, że nowy trening Ewy Chodakowskiej „Sukces” jest prosty i lekki niech dwa razy się zastanowi.

Slim Fit – Ewa Chodakowska – moja recenzja.

Hot Body – Ewa Chodakowska – moja recenzja.

Wróciłam z pracy po dosyć nieudanym dniu, zmęczona i zniechęcona. Na półce czekała na mnie nowa płyta z treningiem „Sukces” mojej ukochanej trenerki fitness – Ewy Chodakowskiej, więc postanowiłam przetestować, co też Ewka nowego nam zafundowała. Przebrałam się w strój do treningu, założyłam buty, rozłożyłam matę i rozpoczęłam kilkunastominutową walkę z czasem i samą sobą.

DSC_1760

Jak sama Ewa mówi jest to trening dla każdego i ma rację! Na płycie znajduje się rozgrzewka, trening cardio, trening na macie – uda i pośladki oraz kolejny – brzuch i grzbiet oraz streching. Każdy trening trwa 15 minut. Możemy uruchomić trening, który tylko nas interesuje, jeśli mamy ochotę na zmasakrowanie pośladków i ud włączamy 15 minut, jeśli chcemy przyspieszyć, to włączamy cardio, albo jeśli mamy czas i chęci – odpalamy trening od A do Z. Każdy znajdzie coś dla siebie i nie ma wymówek, że brak czasu :)Twoje ciało może więcej.”

Płytę dostaniecie TUTAJ KLIK, jej koszt to 34,99.

Rozgrzewka. Bardzo przyjemna rozgrzewka, trwająca około 5 minut. Dynamiczna i szybka. Na pewno przygotowuje nasze ciało do wysiłku, który za chwilę nastąpi.

Część pierwsza, czyli HIT CARDIO. Powiem tak: nie jest to program dla początkujących, chyba, że lubicie masakrę w wydaniu Chodakowskiej. 15 minut (bez nawet najmniejszej przerwy) przysiadów, podskoków, pajaców, wypadów, boksowania i biegu. Kto lubi burpees śmiało może odpalać płytę. 15 minut pot zalewał mi twarz, rozgrzałam się na maksa! Bardzo zabójczy trening. Coś dla tych, którzy nie mają czasu, a jednak chcą dać mięśniom popalić. Bardzo na tak! Wiem, że to jest istne szaleństwo, ale ja wiem, że sama się o to prosiłaś.” <3

Część druga, czyli uda i pośladki. Jeśli sądzicie, że położycie się wygodnie na macie i pomachacie nogą w górę i w dół, to muszę Was zmartwić – trening jest naprawdę petardą! Czuć każdy mięsień na pośladkach (jak przyjemnie). Chciałabym zaznaczyć, że nie ma przerw, każde ćwiczenie trwa 15 sekund, jedno po drugim, więc nie ma szans na złapanie dłuższego oddechu czy chwycenie po butelkę z wodą (chociaż na pewno się przyda). Jest to krótki, ale bardzo intensywny trening, po którym na pewno następnego dnia poczujecie pośladki.

Część trzecia, czyli brzuch i grzbiet. Ze wszystkich opcji ten trening jest najbardziej litościwy dla naszych mięśni. Kilka ćwiczeń zostało zapętlonych. Czuć każdy mięsień na brzuchu. Natomiast jeśli chodzi o ćwiczenia na grzbiet, to są bardzo proste i jest ich niewiele. Tutaj również nie ma przerwy na oddech, jedziemy cały czas przez 15 minut.

Streching. Trwa około 5 minut. Nie za długo i nie za krótko. Wycisza i uspokaja oddech. Przyjemne zakończenie intensywnego treningu.

DSC_1759

PLUSY:

  • intensywny trening trzymający tempo
  • możliwość decydowania o długości treningu
  • możliwość wyboru rodzaju treningu
  • trening nóg i pośladków nie obciąża stawów

Ewa pokazuje wszystko kapitalnie do tego uśmiecha, dopinguje i nie pozwala przestać. Nie możesz wytrzymać tych pięciu sekund do końca? Ona Ci pomoże :) Sama Ewa pięknie wygląda, aż miło patrzeć (i ćwiczyć), sam program jest dobrze zrobiony. Ja minusów nie widzę. Może osoby początkujące mogą się przyczepić do tego, że niektórych pozycji trenerka nie tłumaczy dokładnie, a to ze względu na to, że czas nagli! :) Dziękuje, Ewa, że sprawiasz, że chcę więcej!

Podsumowując: na tyłek jutro będzie ciężko usiąść. Jeśli jesteście zmęczone, bądź brakuje wam energii włączcie trening Ewy, ona Was obudzi i nakręci do działania :)

A Wy ćwiczycie z Ewką?

(Wizyt łącznie: 5 224, dzisiaj: 1 )
  • Sara

    nie ale duzo razy o tym myslalam,najgorzej sie zabrac. sakd masz tyle energii?i motywacjhwe?

    • Daria Graś

      Nie pytaj 😉 Czasem jest lepiej, czasem gorzej

  • karola

    ćwiczyłam i proszę nie odebrać tego za przechwałki… ale nie jest to intensywny trening. Jeśli ktoś chce naprawdę poczuć moc posępnego czerepu niech ćwiczy z fitnessblender bądź do Ewy dorzuci obciążniki na kostki. Ich ćwiczenia są wiele cięższe co za tym idzie rezultaty przychodzą szybciej i są bardziej widoczne… i jeśli ktoś chce by jego ciało po prostu było chude to na tych treningach się zawiedzie… ćwiczenia z Kelly powiekszają pupę dają kształt udom i wzmacniają jak cholera. :) Spalają tłuszcz :)
    A Ewa to Ewa, jest super dla początkujących. Też z nią ćwiczyłam około 6 lat temu. Przecudowna kobieta, ale treningi ma dla początkujących.
    Co nie zmienia faktu, że są dobre.
    Pozdrawiam :)

    • Daria Graś

      Jasne, że znajdą się cięższe treningi :) Ale jeśli chodzi o wszystkie programy Ewy, to “Sukces” wypada, jako intensywny trening, gdzie “Skalpel”, to pestka przy nim. :) Już od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie te obciążniki, faktycznie trening byłby intensywniejszy z nimi.

  • Natalia

    Czy sadzicie, ze od cwiczen tych na pupe jest ona w stanie urosnac?

    • Daria Graś

      Na pewno się ładnie wyrzeźbi :) I z całą pewnością nie będzie płaska, tylko nabierze przyjemnych kształtów :) Warto ćwiczyć!

      • N

        Jasne, ja ćwiczę już bardzo długo, także wiem, że będzie wyrzeźbiona jędrna itd, ale czy jest szansa na powiekszenie obwodu w cm po tych cwiczeniach

        • Daria Graś

          U mnie wspaniale sprawdziły się przysiady :) Ale na pewno w jakimś stopniu i te ćwiczenia Tobie pomogą :) Możesz spróbować z obciążnikami na kostki, wtedy na pewno efekt będzie widoczny.

  • Renata

    Jestem osobą chorującą na cukrzycę Typu1 ,przyjmuję insulinę 4 razy dziennie. Ponadto dokucza mi nadciśnienie i niedoczynność tarczycy. Treningi rozpoczęłam 31 stycznia 2015r i ćwiczę co dziennie.Dziś 10 lutego 2016r ubyło mi 2 kg. Czyli prawidłowo. Po wykonaniu całego treningu nie zdarzają się hipoglikemie. Nie mam żadnych zakwasów . Dla mnie kobiety 43 letniej ,trochę chorej -ten trening jest idealny.

    • Daria Graś

      Bardzo mnie cieszy, kiedy ktoś mimo choroby walczy o lepsze zdrowie i wygląd :) Twój przykład pokazuje, że można jeśli się chce. Gratuluję Ci sukcesów i trwaj w tym dalej :) Ewka ma naprawdę świetne treningi.

  • Renata

    Wytrwam , bo nic tak cieszy jak pozytywne efekty naszej pracy.
    Dziękuję za słowa otuchy i pozdrawiam.

    • Daria Graś

      Również pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

  • Ewa

    Świetny opis treningu. Szczegółowo i konkretnie ☺☺😊Bardzo lubię trening Sukces. Gorąco polecam 😊

    • Również bardzo go lubię :) Najbardziej część na pośladki, uda i tą na brzuch :)
      Pozdrawiam <3

  • wiksz

    Ćwiczyłam ten program! Konkret! Bardzo mi się podobał. Jak ćwiczyć to na maksa i spocić się i czuć, że żyjesz!
    Dobry opis treningu! :)

    http://www.liftmygirl.blogspot.com

  • Seledynek

    Ja ćwiczę od wczoraj płytę kupiłam bo mnie bardzo zainteresowała 😉 mimo że nie mam dobrej kondycji z uśmiechem na twarzy zrobiłam 15- minutowy hit cardio do końca z wielkim bólem ale za to z jaką motywacją!!!! 😉